vervolg

15 september 2015 - Compiègne, Frankrijk

Er ging tussentijds iets mis. Wat ik nog wil melden is dat mijn fiets, die Koga Myata dus, zich voortreffelijk heeft gehouden. Geen enkele lekke band, zelfs niet een keer hoeven oppompen of mankement aan derailleur, remmen of wat dan ook. Even een beetje reclame voor meneer Ko Gaastra, maar ik zweer nog steeds bij dit merk.

Morgen dus laatste dag in Frankrijk en donderdagochtend om 11 uur terug naar Amsterdam.

1. Paul:
    Hoi Marian,
    Geweldig dat je dit gedaan hebt en totaal geen punt dat je het in twee keer doet. Wie doet je dit na: in je eentje, genietend en reflecterend, zoveel kilometers en zoveel dagen op je trouwe Koga ! Ik wens je een hele goede terugreis en hoop je snel weer te zien in Good Old Holland !
    Warme groet, Paul
  2. Mia Kos:
    16 september 2015
    Nou, goed gedaan hoor.........................en weer welkom terug in het Houtrustgebied.............totdan en goede reis.
  3. Remco:
    16 september 2015
    1450 kilometer ... petje af hoor! En wordt vervolgd dus.
    Groeten en hopelijk tot snel!
  4. Dick en Sophie:
    16 september 2015
    Dag Marian, het was een genoegen om je belevenissen te volgen. Petje af, prima gedaan. Fijne thuisreis en als je de moed hebt je avontuur een vervolg te geven,volgen wij dit weer graag.
    Diepe buiging vanuit Terheijden.
  5. Laura:
    16 september 2015
    1450 km: ik doe het je niet na! Van harte met deze prestatie! Je komt hier wel in herfstachtig weer terug, maar gelukkig wel in een comfortabel en wifi-rijk huis :-)!
  6. Jose Baaijens:
    17 september 2015
    Petje af Marian! Een hele mooie prestatie die ik je niet nadoe. We hebben genoten van je blog en hoop dat je volgend jaar hiermee verder gaat. Liefs Jose
  7. Jacqueline:
    17 september 2015
    Ha die Marian,
    Nou, ik sluit me helemaal aan bij de vorige sprekers. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik vind het hartstikke goed wat je gedaan hebt. Ik zit al te piepen als ik 50 kilometer op een dag moet fietsen. Het is nu donderdagavond tegen 11 uur. Dus misschien ben je inmiddels alweer in je mooie huis aanbeland. Ga maar lekker bijkomen van alles. Even lekker uitrusten. En je mag héél trots zijn op jezelf. Tot gauw. Liefs en zoenen van Jacq. (en zoals altijd ook van Eric). XXXXXXXXXXXXXXXX.