Gent-Tournai

22 augustus 2015 - Gent, België

Dit wordt een kort verhaaltje want wifi van het hotel werkt niet. Ik zit nu op een druk terras in Tournai met wifi even dit dagboekje bij te houden. Het was een loodzware etappe door de hitte en spieren die nog niet gewend zijn aan 15 kilo bepakking en voortdurend wind tegen. Het was wel een prachtige route; de hele weg van Gent naar Doornik 80 kilometer lang over een jaagpad langs de Schelde (l'escaut). Ik moet sinds hier omschakelen naar het Frans en dat gaat me weer redelijk goed af.

Weer zo'n prachtig en levendig oud stadje. Ik ga straks nog even een stempel halen in de StJacques kathedraal en dan weer vroeg slapen.....

1. Mia Kos:
    22 augustus 2015
    Hoi Marian. mooi dat je goed op weg bent, die tegenwind hadden we al bedacht, valt toch ff tegen dan. >Maar goed, het eerste ei is gelegd, ga zo door! Groetjes ....en lekker slapen s.nachts.
  2. Henk Lindner:
    Goed Marian! Je bent helemaal je plan aan het uitvoeren, ook met de tegenwind! Ik wens je mooi weer en toch weer meewind toe!
  3. Kees:
    23 augustus 2015
    Hoi Marian,
    Het weer is prachtig! geniet ervan! Lijkt mij ook geweldig om te doen, en ga zo door zou ik zeggen. Groetjes ook van Ingrid.